AnchoreFRPconcretecoreکاشت

خدمات تخصصی شرکت آرمان سازان: ارزیابی لرزه ای و ارائه طرح بهسازی لرزه ای - مشاوره،محاسبه و اجرای مقاوم سازی با الیاف اف آرپی - برش بتن و کرگیری بتن - کاشت میلگرد و بولت

ایزولاسیون


ایزولاسیون

1- اجرای ایزولاسیون داخلی ساختمان:

در این قسمت با استفاده از مصالح نوین عایق بندی نظیر PVC نرم و ژئوممبران­های پلی اتیلن عملیات عایق بندی سرویس­های بهداشتی و آشپزخانه و بام انجام می­گردد.

شرکت آرمان سازه با استفاده از مصالح نوین ساختمانی نظیر Artflex که عایقی مناسب و جایگزین مصالح سنتی چون ایزوگام است، نسبت به ایزولاسیون انواع قسمت­های ساختمانی اقدام می­نماید. اجرای سریع، نصب آسان کاشی و سرامیک روی آن، تکنولوژی روز دنیا، دوام بالا از جمله مزایای این محصول می­باشد.

2- اجرای ایزولاسیون گود و استخر:

بالا بودن تراز آب زیرزمینی، افزایش عمق گودبرداری­های سازه­ای و ایجاد لایه محافظ در برابر خوردگی و مواد مضرسبب شده است تا همواره ایجاد لایه محافظ و عایق در برابر این خطرات همواره ضروری باشد.

شرکت آرمان سازه با استفاده از این محصولات، ایزولاسیون بسترهای خاکی و دیواره­های گودبرداری و استخرهای مختلف  را طی سالهای گذشته اجرا نموده است. دقت اجرایی بالا، خدمات به موقع از جمله اهداف شرکت در جهت توسعه تکنولوژی­های ساختمانی می­باشد.

3- اجرای عایق پاششی

در این روش براساس پایه عایق پاششی مورد نظر(پایه سیمانی قیری) روند اجرای پروژه متفاوت خواهد بود. بایستی اشاره نمود با توجه به فیزیک پروژه و سرعت اجرای یکی از روش­های مناسب جهت اجرای ایزولاسیون است که طی سالهای گذشته توسط شرکت آرمان سازه اجرا گردیده است.

ایزولاسیون ایزولاسیون ایزولاسیون
ایزولاسیون ایزولاسیون ایزولاسیون